Framkallar

Är du en av dom som har träffat mig under 2011 och jag har knäppt en kort på dig?
Grattis.
Du ligger just nu för framkallning och kommer hamna på ett härligt ställe när vi har flyttat.
Jag har gått igenom mina foton från 2011 so far och hittar en bra sammanfattning känner jag.
Tanken var egentligen att ha en polaroidkamera och ta ett hall-foto på alla som kommer hem till oss och sedan direkt hänga upp det, men eftersom det kostar en del och inte finns tillgängligt just nu så blev det såhär istället.
Så när ni besöker oss när vi har flyttat så kommer ni nog hitta er själva någonstans.

Kommentarer
Postat av: Michaela

oh vilken bra ide! Ska bli spannande att se vilket foto det blir =) Kram

2011-08-30 @ 18:33:36
URL: http://michaelasmeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0