Handen

Jag har ju en smyckeshand som jag köpte på en affär som man kunde köpa allt på.
Med det menar jag inte att de hade särskilt stort utbud, men man kunde köpa allt som fanns.
Till att börja med ser det ut som en klädes affär med bara importerade kläder, massa fint som man inte kan hitta i vanliga affärer, mest klädet från usa. Men så såg jag den här och frågade om vart de hade köpt den för jag ville ha en sån, och den var visst oxå tillsalu precis som alla byråer, klädhängare och bord de hade saker på.
Det var för ungefär hundra år sedan, men ändå.
På den har jag hängt massa fint.
Som klockan som jag köpt från Singapore. Tjejen som skickade den hade gjort ett litet hjärta på paketet, det tyckte jag var sött.
Ringen såklart
Ett kors som Patric brukar ha i örat som vi köpte på Sweden Rock faktisk.
Och ett fantastiskt halsband som jag fick av Elenore förra sommaren.
Sen fick jag det sötaste kortet på Ozzy som såklart inte sitter i handen men han är fin ändå.
Och Patric fick tag i det han ville ha på Blomsterlandet fast på en marknad idag på Stortorget.
Det är kaffeplantor så om några månader (år?) är ni välkomna hem på lite kaffe från eget plantage.

Kommentarer
Postat av: Michaela

tjusigt!

jattefin planta!kommer garna hem o testar eget kaffe =) Borde vara tillbaka innan ni kan skorda egan bonor =)

2011-08-30 @ 18:30:52
URL: http://michaelasmeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0