Helgen!

Godmorgon!

Här kommer lite bilder från en alldeles strålande helg hemma!







Vi kom hem sent på fredagskvällen och på lördagen så åkte vi och kollade på min bror när han hade fotbollsmatch.
Vid 17 mötte vi upp familjen och åkte båt ut till en ö och drack öl och åt en massa god mat.
De som var som som syns på bilderna var min bror, kusiner från mammas och pappas sida.
Patric och Andrew stod för gitarrunderhållning och vi hade en jättefin kväll.
Kom inte tillbaka hem förrän vid 22 och somnade innan tolv och sov till kvart över tolv på söndagen.
Tror vi sov igen hela veckans dåliga sömn.
En stund efter att vi hade vaknat kom Emma och hängde med mig en sväng.

Sen var jag tvungen att börja med det som jag också lite hade kommit hem för.
Att sortera bland Pontus saker.
Inget roligt.
När Patric såg att jag hade fått nog så åkte han och jag å badade i spöregn, sen var det redan dags att åka hem till Örebro igen.

Jag ber om ursäkt att jag inte har hört av mig till fler om att jag har vart hemma, har dåligt samvete för det men hade fullt upp hela helgen! Har dåligt samvete för det!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ser alldeles fantastiskt ut!!!!

Trisst att sortera saker dock.... O ha inte daligt samvete! Man hinner inte alltid allt man vill, sa ar det bara. Kram pa dig fina L!

2011-08-09 @ 22:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0