Godmorgon min skönheter

Hej!
Har haft en riktig slöhelg i helgen. Skönt!
I fredags skulle vi egentligen titta på Patrics syster när hon sjöng ett solo. Hans mamma skulle hämta upp oss vid 21:45 men vi var så trötta så när det var en timma kvar så ställde vi in och somnade istället. Altså fredagar den veckan vi börjar klockan sju så är vi helt förstörda! På lördagen tog vi det lugnt hela dagen och på kvällen fick vi besök av några vänner. Bilder kommer nog upp senare. Vi drog till Pitchers och hängde där tills stängnig. I går åt vi pizza, chips och drack alldeles för mycket cola. Har aldrig vart så mätt i hela mitt liv.
Imorgon ska jag gå långpass 07-19 för att jobba in dagarna jag kommer vara ledig nästa vecka.
Vi ska till London på lördag redan! Tiden går så snabbt!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ska ni till London? Va kul!!!! =)

2011-11-14 @ 21:44:11
URL: http://michaelasmeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0