Söndag i London!

Först när vi kom fram till London så skulle vi ringa till killen som vi hade hyrt lägenheten av. Laurentz. Åh Laurentz. Han svarade inte och pappa pratade in meddelande efter meddelande men ingen Laurentz. Vi tog en taxi ut till lägenheten och ringde oroligt på. Som tur var så var det någon där, någon som knappt pratade engelska, men ändå. Vi såg oss försiktigt om i den lilla lägenheten som var belägen en liten bit utanför centrala London. Hur ska vi få plats? Men efter att ha bäddat i ordning och packat upp så blev det lite hemtrevligare.
På Skavsta
På söndagen tog vi taxi in Till Convent Garden. Här mår jag bra.
Medan Patric tog detta kortet så stod jag bakom och höll på att spy av åksjuka.
Jag mådde så illa att jag inte ens märkte när denna bilden togs. Usch!
Vi gick in på Starbucks så klart för jag var tvungen att ha kaffe mot mitt illamående. De hade julkaffe.
Efter att ha vart inne på Starbucks i ungefär fem minuter hade vi tappat bort resten av sällskapet. De hittade vi här inne på en bar. De hade fina väggar.
Sen gick vi på marknad inne på Convent Garden
Patric hade hittat en gata med bara musikaffärer så dit hittade vi efter att ha gått lite vilse.
Efter att ha besökt Denmark Street med gitarrerna så var det dags för lite fish and chips. Typ den bästa jag ätit någonsin!
När maten var uppäten tog vi tunnelbana ut till Camden Market. Där har de allt.
Jag köpte världens bästa tidning.
Efter Camden mötte vi upp mamma o pappa. Mamma fyllde ju 50 och då började vi med champange på en bar.
Det var festligt
Efter det så gick vi hit för middag.
Det var jättegott och efter det så gick vi tillbaka till puben där vi drack champange. De hade live musik och mamma och pappa blev kompis med de som spelade gitarr och sjöng. Mamma fick Happy Birthday sången sjungen och spelad och efter någon timma eller två åkte vi hem. Jag har så himla många bilder så jag får ta lite i taget.

Kommentarer
Postat av: Michaela

va härligt!!!!

2011-11-25 @ 18:32:34
URL: http://michaelasmeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0