Onsdag

Onsdagkväll.
Fick tag på mina borttappade fakturor genom att ringa runt och bli kopplad, plita ner ocrnummer och belopp, tjata bort förseningsavgifter och vips så var jag 2500:- kr till fattigare. När jag är klar med att betala kameran och sängen så blir det aldrig med något på avbetalning. Punkt. Eller kanske när man köper någon slags bostad.
Idag har jag
1. Bokat ett möte den 16/9. Ingen verkade reagera på att jag skickat ut helt fel datum
2. Lagt in mig på övertid så jag kommer jobba 07-19 två dagar nästa vecka.
3. Avgett ett löfte om att jag inte ska gå in på facebook på en hel vecka. Detta är ett vad mellan mig och en kollega.
5. Gjort stuvade makaroner men en anvisning att jag skulle koka under omrörning i 25 minuter, jobbigt!!
Här i en flyttkartong kryper Ozzy ner ibland. Patric tycker alltid att han ser ledsen ut när han är i den lådan och är lite orolig över Ozzys ålder.
Patric fick sötsug och ställde sig och bakade kakor.
Han sökte på det som fanns hemma så kakorna innehåller:
Mjöl
Smör
Havregryn
Socker
Bakpulver
Och en liten skvätt kanel på eget initiativ.
Han visste inte hur stora/tjocka/platta de skulle vara och hade ingen bild, så det blev som det blev. Men det blev gott!

Kommentarer
Postat av: Michaela

åh va gott med kakor! jag vill oxa ha ugn!

2011-11-11 @ 20:36:11
URL: http://michaelasmeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0