Skärpning

Ok, nu bloggar jag alldeles för dåligt.
Det händer ju faktiskt saker, stora som små.
Just nu är Putte och jag på sängjakt. Virituellt sett.
Det går lite segt från hans sida. Jag skickar länkar och ber honom klia sig lite i mustachen och hmma lite och komma med förslag.
Jag väntar med spänning, men jag tror att han nöjde sig med mitt förslag om en säng vi faktiskt har provlegat i. På Ikea altså.

Annars då? Jo vi ska ju flytta snart och jag har redan spanat in ålder och namn på alla som bor i vår trappuppgång.
Ok, jag har kollat dom på facebook också.
Så nu vet jag precis. Lite skumt känns det. Varför gjorde jag så? Jag ångrar mig lite.

Vi har förresen börjat lära oss spela munspel. Patric köpte ett och håller på att lära sig den hårda vägen och sedan fusklär jag mig den lätta vägen genom att be han visa mig hur man spelar en viss låt. Perfekt!
(Gränsen gick när Patric började ge mig svar på frågor genom munspelet, jag skulle liksom gissa mig till vad han sa genom en liten melodi, funkar sådär i längden, men att han kunde ta med det till Blomsterlandet som vi var på igår, det känns helt ok.)
Och det var hans önskan att åka till blomsterlandet, han ville ha en Kaffeplanta, det är fortfarande Patric vi pratar om.


Jag har också blivit beroende av Pretty Little Liars.


Kommentarer
Postat av: Michaela

IKEA har faktisk jatteskona sangar, har en sjalv darifran. Ja, den som ar kvar i sverige alltsa, de har inte IKEA har.

Det ar bra med blommor, kop lite fler nar ni anda ar dar =)

Hmm, oj vad du har kollat upp... hade jag inte ens kommit pa tanken att gora =)

2011-08-27 @ 14:20:45
URL: http://michaelasmeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0