Fredag

God kväll!
Idag är det fredag och det mest spännande som har hänt och förmodligen kommer hända idag var när jag timade tvättmaskinen. Sträckte lite på mig i soffan och bara hmmm undra om tvätten är klar. Så kilar man ner och ser att den slår om från 1 minut till 0 precis när jag öppnar! Imponerande. Mer än så blir det inte.
Tydligen ska ju Facebook hackas imorgon. Det blir intressant. Alla jag har frågat har spontant svarat Skönt! Känner alla så? Eller bara de jag har frågat? Jag har ingen åsikt riktigt, tror inte så starkt på att det kommer ske.
Nu sitter jag och tittar på Vem vet mest och kan därmed briljera mot Patric på söndag.

Kommentarer
Postat av: Michaela

vaddå hacka facebook? vad jar jag missat?

2011-11-07 @ 16:45:33
URL: http://michaelasmeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0