Godmorgon

Igår gjorde vi ingenting. Men som sagt, man gör ju alltid något och för att det ska se ut som att vi gjorde mer så gör jag en lista.
  • Vi vaknade och gick upp och stekte pannkakor av smeten vi hade kvar
  • Vi kollade klart på Marley and me
  • Vi gick till Ica och handlade
  • Vi gjorde lasagne
  • Vi kollade på Så mycket bättre
  • Vi kollade på Benjamin Buttons otroliga liv
Men mellan allt detta så satt vi mest vid varsin dator.
Jag gick några rundor och gnällde över att jag inte ville sitta vid datorn för jag gör det hela jobbdagarna. Ändå gjorde jag inget åt det.
Jag borde göra något åt det idag.
Saker som jag borde göra idag är: sortera tvätten från i fredags, städa hemma, ta en långpromenad.
Vi sov så sjukt länge inatt. Vi vaknade inte förrän halv tolv och vi som alltid brukar vakna innan klockan nio.
Så vi känner oss halvt bakfulla trots att vi inte drack något igår. Jag har nog aldrig skrivit ordet vi så mångar gånger i ett och samma inlägg någon gång.
Vad hände med punktlistan? Ser sjukt konstigt ut? Jaja, det får se ut så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0