Inspiration personligt

Inredning på hjärnan såklart eftersom vi är relativt nyinflyttade.
Har faktiskt köpt en eller ett par inredningstidningar/bilagor.
Men jag hittar inget som passar. Allt är alldelles för vitt. Vitt vitt vitt.
Jag får ont i ögonen av tidningarna. Jag vill inte bara ha vita väggar och ljusa möbler med en fil/kudde/täcke/tavla som färgklick mitt i all den vita röran. hmm.
Inga skyltar eller bokstäver med Love Home eller nåt sånt heller.
Jag gillar inte inredningsbutiker heller.
Tur att det inte är ett måste då.
Jag vill ha en blandning av mig och Putte. Musik, gitarrer, världskarta, film, fotografier och sånt.
Ska bara vänta tills jag får spendera lite pengar.
Efter jul kanske :)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja det är mycket vitt... Jag gillar ju det, men du kan säkert fixa fin inredning utan en massa vitt. Ha så kul med det o lycka till!

2011-11-07 @ 16:38:11
URL: http://michaelasmeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0