När det inte riktigt blev som man tänkt sig

När man kollar igenom bilder på datorn så hittar man massa som är ganska lika brevid varann. Det första av de korten brukar vara det som inte riktigt blev som man tänkt sig.
Vi tar en titt på dom istället.
Patrics bild på en anka känns inte riktigt hel? Får en känsla av att nåt saknas.
En sekund innan bilden togs kollade Liam på mig. Med nappen i munnen :)
Patric skulle ta en fin bild på mig och Emma, men vi var nog inte riktigt beredda, den riktiga bilden finns ju här i bloggen.
Jag skulle ta en fin bild på Elenore och David. I efterhand vet jag knappt vad som är vad?
Drömmen och Lucas känns lite..ur fokus?
En fin utsiktsbild över havet
Ställ dig här Patric så tar jag en fin bild på dej!
Ställ er längst fram ni, ni som har så små huven sa Ellen och ställde sig i mitten.

Kommentarer
Postat av: drömmen

Usch sista bilden, nyspydd och helt blöt i hövet. och så det där med närbild och stor näsa. orkante. haha.

2011-11-02 @ 20:31:20
Postat av: drömmen

men förresten, är luke flintis på bilden eller vad är det frågan om. ser himla kul ut.

2011-11-02 @ 20:32:36
Postat av: Michaela

haha fint!

2011-11-07 @ 16:32:13
URL: http://michaelasmeed.blogg.se/
Postat av: Michaela

haha fint!

2011-11-07 @ 16:32:51
URL: http://michaelasmeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0