Söndag

Söndag igen och det gör inget för nästa vecka jobbar jag till  hela veckan och så på fredagen får jag finbesök!
Denna veckan har vart rätt lugn, i torsdags var vi i Hallsberg på födelsedagsfika hos Tabita.
I fredags somnade vi tidigt, undrar så hur det ska gå nästa fredag då fredagar inte tilhör min starkaste dag, brukar vara helt slut.
I går var jag på förfest och Johanna vi skulle till Virus var det tänkt.Patric hade förfest hemma hos oss, jag trodde det bara skulle bli grabbar hemma så det var därför jag begav mig till Johanna, plus att jag inte hade träffat henne på flera veckor! Men eftersom förfesten hemma hos oss tydligen höll på i all evighet så cyklade jag hem och var med dom en stund. Två förfester för min del och det är ju nästan alltid de som är roligast iallafall, så det var hur kul som helst!



Kommentarer
Postat av: michaela

haller med om att forfest ar roligast =)

2011-11-03 @ 00:27:56
URL: http://michaelasmeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0