Från förfest till sovfest

Igår hade vi förfest, efterfest och sovfest hemma hos oss. 
Började med att alla trodde vi skulle till Elin, men sen ringde hon som tur var innan alla hann dra dit och vi styrde om festen hem till oss, som det egentligen var menat att vara från början. Johanna, Carro och Simon kom över vi klockan nio sen kom även Jim, Linn, Elin och Krisse även över.
Johanna och Carro
Och Simon.
Och Jim
Och Linn
Och vi
Och Krisse.
Och Elin.
Vid kvart i tolv fick vi för oss att styra mot Rockbar som stänger ett och jag drog på mig tiocentimetersklackar men var ändå bara nästnäst längst som tjej!
Där hann vi ju inte vara sålänge men vi hämtade upp Rockbars-Dave så han också fick dricka öl.
Det var fullsatt.
Jag och Elin var de första att kasta in handuken.
Sen Simon och Johanna.
Sen Linn
Tack alla för en trevlig kväll/natt. Jag somnade ju så alla var bort när jag vaknade.
Nu ska vi snart styra mot Hallsberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0