Jobbar

Sitter på jobbet nu. Har rast, men det finns inte så mycket att göra eftersom vår största kund verkar vara på semester samt att jättemånga här på kontoret har semester.
Jag fick äntligen lite sömn inatt och det känns mycket bättre idag. Får alltid någon slags ångest när jag är trött och det är jobbigt.
Ah, Michaela, det behövs verkligen städas därunder, men kollar man riktigt noga så ser man även att det ligger elva kronor under sängen, de haffade jag när jag skulle till jobbet igår så jag kunde få i mig lite cola!


Kommentarer
Postat av: Michaela

hahah, bra där =)

jag brukar oxå få nån slags ångest när det är jobbigt och jag är trött, hoppas det går över snart <3

2011-07-21 @ 12:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0