3 stycken

Just nu har jag tre stycken böcker jag läser.
Tre böcker som har funnits ute väldigt länge men som jag av någon anledning missat-
Egogirl av Carolina Gynning. Hennes första biograf.
Predikanten av Camilla Läckberg. Måste ha paus mellan hennes böcker lite annars blandar jag ihop dom.
Den sista fastnade inte på bild men heter Parfymen. Det finns även en film med samma namn som jag har hört ska vara rätt dålig. Men boken däremot ska vara jättebra.
När dessa böcker är utlästa ska jag ge mig på Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Den har fått så mycket bra kritik så den måste jag läsa.
Och jag måste fylla på mitt naglack. Snarast,

Kommentarer
Postat av: Michaela

Parfymen är helt ok film.

Läste du någonsin klart Främlingen-böckerna du lånade av mig? Tror Malta kom i vägen, men de finns ju att låna på bibblan.

2011-11-11 @ 20:10:42
URL: http://michaelasmeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0