Filmtips inför helgen

Jag underhåller mina kollegor med filmtips inför helgen.
Detta går på tv, så vi allaalla kan sitta hemma och spara våra pengar:

Fredag klockan 22 på ettan: Marley and me. Den har jag bokat in redan. Skratt och gråt blir det.
Även The Break-up går samma tid på trean om man vill frossa i fröken Aniston.
30 days of Night också samma tid om man inte vill ha gulligull på ettan utan vill ha lite blod.

På lördag klockan 2130 kan man bänka sig framför kanal 5 och kolla på Benjamin Buttons otroliga liv
Och om man inte har något att göra innan det kan man småkolla lite på Leagally Blonde som börjar kl 20 på sjuan.
Efter den så börjar I, Robot på samma kanal.

På söndag är det ju såklart hela veckans Vem vet mest på tvåan på dagen. Perfekt om man inte lyckas stanna hemma på lördagen utan ligger halvbakis i soffan.

Sådär.

Detta inlägget är mestadels för min egen del.


Kommentarer
Postat av: Michaela

jag önskar jag hade en tv tablå jag med. här får man hoppas man ser reklam om en bra film innan den går så man inte missar den...

2011-11-07 @ 16:40:17
URL: http://michaelasmeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0