Fina

Denna bilden hittade jag i datorn som har hängt med från en gammal hårddisk. Den är tagen på juldagen 2006. Tänkte lite på henne när jag såg Marley and me. Hon var en speciell hund och ställde till med bus många gånger. Vi skaffade henne innan vi flyttade till huset så det betyder att hon måste vart född innan 93 eller 94? Hon dog på våren 2007 och jag visste inte att det var sista gången jag träffade henne när jag sa hejdå sista gången. Det är det värsta med husdjur, att de försvinner. De är lika självklara som vilken familjemedlem som helst. Tomheten blir stor när en så självklar del av hemmet försvinner.

Kommentarer
Postat av: Michaela

ja, jag håller med. Det är det värsta med att ha djur... Men de ger ju så mycket glädje också, innan dess.

2011-11-07 @ 16:49:26
URL: http://michaelasmeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0