Lite mer bilder från helgen samt framtidstankar

Jakob var just här och hämtade sin mössa. Om han nu fick med sig den, det är nämligen andra gången som han är här för att hämta den. Vi pratade lite om vad han pluggade och det lät himla intressant. Så intressant att jag faktiskt skickade in en anmälan till samma sak. Så nu skickade jag in en sen anmälan. Vad betyder det? Att jag måste vänta till alla andra har bestämt sig? Jag vet inte, jag får kolla det. Så nu har jag lite anmälnigar inskickade till olika saker så jag får se om jag kommer in någonstans och om något passar!

Kommentarer
Postat av: Michaela

nämen vill du plugga? Va kul! Vad har du sökt?

2011-11-07 @ 16:42:16
URL: http://michaelasmeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0