Vad lila du är

påstod en av mina kollegor. Det kan så hända att jag såg väldigt lila ut, med stickad lila tröja, lila mössa, lila halsduk och lila klocka. Men ja, det kan se ut som jag har valt osmakligt mycket lila idag, men jag bär det ju inte samtidigt. Förrutom just den sekunden innan jag tar på mig jackan. För när jackan är på ser man bara halsduk och mössa. Och när jackan är av är även mössa och halsduk av, och då blev det bara tröja och klocka kvar.
Jag gillar lila. Lila går bra i nästan alla tillfällen

Saker jag inte vill ha i lila.

Hus
Läppstift
Byxor (har haft en gång)



Saker jag har haft i lila:
Balklänning
Mobiltelefon
Solglasögon



Kommentarer
Postat av: drömmen

Lila utsvängda savannbyxor och gul Miss sixty-tshirt.

2011-11-08 @ 18:54:33
Postat av: Michaela

Ah, älskar Lila! =)

2011-11-11 @ 20:03:07
URL: http://michaelasmeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0